Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Virksomhedens juridiske navn: Lone’s fod- og neglepleje
CVR-nr.: 33975694
Adresse: Tubavej 1 A, 4700 Næstved
Mailadresse: kontakt@lonesfodogneglepleje.dk
Telefonnummer: 61457015 (ingen telefontid, al henvendelse skal ske på mail).

Betaling i webshop

I vores webshop kan du betale med følgende: Visa/Dankort, MasterCard, Mobilepay og Viabill.

Vi opkræver ingen kortgebyrer.

Beløbet trækkes først på dit kort, når varen afsendes eller er klar til afhentning.  

Alle priser er inkl. moms.

Betaling i klinikken

Ved alle behandlinger, samt varekøb, i klinikken kan der kun betales med kontanter eller Mobilepay (645577).

Fragt

Varerne kan afhentes på adressen, dog kun efter aftale og forudgående betaling.

Varerne vil blive placeret ved havelågen i carport.

Alle varer leveres med GLS, hjemmelevering. Er du ikke hjemme til at modtage pakken, skal pakken afhentes i den pakkeshop GLS vælger.

Alle køb over 499,- kr. leveres fragtfrit til hjemmelevering.

Alle køb under 499,- kr. opkræves fragtpris på 45,- kr.

LEVERINGSTID

Der sendes pakker i Danmark, med brofaste øer.

Alle varer afsendes så hurtigt, som muligt.

Der afsendes varer alle dage fra mandag – fredag, med undtagelse af ferie og helligdage.

Leveringstiden er ca. 1-3 dage, dog med forbehold for uforudsete situationer.

Ved udsalg kan leveringstiden være lidt længere.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Efter modtagelsen af varen, skal vi senest 14 dage efter, have skriftligt besked på følgende mail: kontakt@lonesfodogneglepleje.dk

I mailen skal det tydeligt fremgå, at du ønsker at bruge din fortrydelsesret.

Et køb kan IKKE fortrydes blot ved at nægte modtagelse af varen, ej heller nægte at afhente varen ved et given GLS udleveringssted.

Bemærk: der gives INGEN fortrydelsesret på fødevarer, herunder slik og delikatesser, samt kosttilskud.

Returnering 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten eller den bliver væk i posten, så husk at få en kvittering når du indleverer din pakke hos fragt firmaet.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, og har givet os besked indenfor de 14 dage efter modtagelsen, får du dine penge tilbage.

Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Dette gøres ud fra et skøn.

Vi refunderer betalingen modtaget fra dig, dog med undtagelse af leveringsomkostninger, senest 8 dage fra den dag, hvor vi har modtaget varen retur.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder dit køb. Dette gælder både ved den fragt du evt. har betalt ved købet af varen, samt den fragt du har måttet betale for returnering af varen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.

Varen sendes til:

Lone’s fod- og neglepleje
Tubavej 1 A
4700 Næstved

Bemærk: Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. 
 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage.

Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og vil blive foretaget udfra et skøn.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Ved alle reklamationer skal vi først have skriftligt besked på mailen: kontakt@lonesfodogneglepleje.dk. Dette skal gøres INDEN du sender varen retur.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi betalingen modtaget fra dig, dog med undtagelse af leveringsomkostninger, senest 8 dage fra den dag, hvor vi har modtaget varen retur.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder dit køb. Dette gælder både ved den fragt du evt. har betalt ved købet af varen, samt den fragt du har måttet betale for returnering af varen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Når du har givet os besked om, at du vil benytte din reklamationsret, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten eller den bliver væk i posten, så husk at få en kvittering når du indleverer din pakke hos fragt firmaet.

Risikoen for varer købt hos lonesfodogneglepleje.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet. Reklamation og eventuelle fejl eller mangler ved levering fra lonesfodogneglepleje.dk, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for 1 måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til lonesfodogneglepleje.dk

Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, som lonesfodogneglepleje har stillet dig i udsigt.

Er reklamationen berettiget, skal varen returneres til virksomheden adresse nedenfor.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du returnere din vare. Dette gælder både ved den fragt du evt. har betalt ved købet af varen, samt den fragt du har måttet betale for returnering af varen.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og produkter med forsegling må IKKE have været åbnet ved returnering, ellers vil fortrydelsen ikke blive accepteret.

Varen sendes til:

Lone’s fod- og neglepleje
Tubavej 1 A
4700 Næstved

Bemærk: Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også returnere varen ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. 
 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

Personoplysningerne registreres hos Lone’s fod- og neglepleje og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på https://lonesfodogneglepleje.dk er Lone Wester Skotte.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@lonesfodogneglepleje.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på mail: kontakt@lonesfodogneglepleje.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk